Obserwatorzy

sobota, 14 kwietnia 2012

10 miesięcy;)

Fifi dziś kończy 10 miesięcy- 14 czerwca będzie roczek;) Planuję jakoś w czerwcu kastrację, ale nie wiem czy się wyrobię, raczek później, ale napewno nie w lipcu bo nie chcę żeby leżał w łóżku kiedy będzie piękna pogoda, może w połowie sierpnia ale zobaczymy... wiem jedno-kastracja napewno się odbędzie.! zastanawiam się czy go nie ostrzyc bo idę 28 kwietnia na odrobaczanie i zastanawiam się czy go odrazu nie opitolić;) jak wy radzicie? czy ktoś woóle czyta tego bloga? mało komentarzy w ostatnich postach świadczą że chyba nikt lub jakieś 1-2 osoby;(szkoda bo prowadzę go dla Was.! a teraz trochę o dzisiejszym dniu;) no więc byliśmy juz na spacerku dłuższym, na mieście, gdy czekałam z Fifim na mamę przed sklepem chyba z 10 razy podnosił nogę do jednego słupa;d  siedział niedawno na balkonie ale zobaczył że mój brat idzie i odrazu piski że nie może zejść na ulicę i się przywitać, pusciłam go na podwórko wymiziali się i teraz znowu Fifi ogląda świat siedząc na balkone hehe;) mam kilka fotek i oczywiście wkleję je;) nie wszystkie są z dzisiaj... te gdzie FIFI jest w niebieskiej kokardce są najświeższe;pp kurdee można dodać tylko 10 fotek, a ja mam ze 30, ale to nic bd kilka postów na raz, zaraz dodam następne foty w 2 poście;dd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz